Kampania ?mamo, tato, wolę wodę!? została zainicjowana przez Żywiec Zdrój w 2009 roku. Jej celem jest podkreślenie roli wody w codziennej diecie dziecka oraz wspieranie rodziców w kształtowaniu prawidłowych nawyków żywieniowych wśród najmłodszych. Podobnie jak w poprzednich latach patronami merytorycznymi akcji są Instytut Żywności i Żywienia oraz Instytut Matki i Dziecka. W tym roku kampania ?Mamo, tato, wolę wodę!? została objęta honorowym patronatem przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Partnerem medialnym już po raz drugi zostało MiniMini.

W ramach kampanii ?mamo, tato, wolę wodę? do przedszkoli w blisko 170 miejscowościach na terenie Polski trafi 1500 zestawów edukacyjnych zawierających materiały wprowadzające dzieci w świat wody. Podczas zajęć, których program został opracowany przez specjalistów, m.in. z zakresu żywienia, pedagogów, psychologów, a także fizyka i ekologa, dzieci będą miały okazję poznać zasady zdrowego odżywiania, dowiedzieć się więcej o właściwościach wody i jej zastosowaniu.

 

woda